Tipuri de stringuri in MFC

Intrebari legate de programarea cu biblioteci precum MFC, ATL, WTL si GDI+.
Post Reply
black_atus
Membru
Membru
Judet: Prahova

Tipuri de stringuri in MFC

Post by black_atus » 05 Dec 2012, 09:59

Buna ziua,

Sunt un programator junior si ma confrunt cu urmatoarea problema:
Nu stiu sa fac conversii intre diferite tipuri de stringuri cum ar fi WCHAR, CString, LPCTSTR si multe altele. Sunt atat de multe incat probabil nici nu le stiu pe toate...d-apoi sa mai si fac conversii intre ele sa sa stiu exact structura lor.

Ma puteti ajuta cu link-uri spre tutoriale unde sa pot invata toate aceste tipuri de stringuri si cum pot face conversii intre ele. Recunosc ca pentru probleme de felul gasesc date pe internet dar sunt foarte imprastiate. Nu am gasit inca un tutorial sau material unde sa fie prezentate toate si tipurile de conversii care se pot face intre ele.

Multumesc anticipat. :whorship:

Cu stima,
Daniel Constantin

zlatomir
Membru++
Membru++

Re: Tipuri de stringuri in MFC

Post by zlatomir » 05 Dec 2012, 13:01

Citeste aici, aici si aici si apoi pune intrebari daca nu intelegi.
LE: pt LPSTR logica e cam asa (pun spatii in nume ca sa intelegi):
LP vine de la long pointer
LP STR : e echivalent al lui char*
LP C STR : const char*
LP WSTR : wchar_t*
LP C WSTR : const wchar_t*
LP TSTR : TCHAR* - poate fi char* sau wchar_t* depinde daca e definit UNICODE
LP C TSTR : const TCHAR*

bu7ch3r
Membru++
Membru++
Judet: Iaşi

Post by bu7ch3r » 05 Dec 2012, 14:12

Totul trebuie sa plece putin mai de jos. Inainte sa intrebi de tipuri de stringuri ar trebui sa citesti putin despre tipuri de date. Apoi sa aprofundezi pointerii. Apoi sa raspunzi la intrebarea:

Care este valoare variabilei bRaspuns dupa executarea codului de mai jos:

Code: Select all

int bRaspuns = sizeof(char*) < sizeof(int*);
Apoi te apuci sa vezi care-i treaba cu TCHAR* cu LPSTR, LPCWSTR.
Dupa un timp o sa-ti dai seama ca WCHAR ala e o chestie tare marshava.