detalii c++

Intrebari despre programarea cu VC++ incluzand mediul de dezvoltare, instalare, setari, debugger, compilator, linker si documentatie.
Post Reply
viorel2004ro
Membru
Membru

detalii c++

Post by viorel2004ro » 01 May 2008, 22:13

Salut

Sunt multe facultati care au in programa cursuri de c/c++ poo, java html etc.
pentru absolventii care termina si poate din pasiune invata c/c++ + mFC , cum ar putea ajunge ei profesionisti
sau in momentul de fata cine mai poate ajunge profesionist tinand cont de urmatorii factori:
-limbajul asm studiat este pe 16/32 biti si ti se spune ca nu se prea foloseste
-c/c++ se studiaza, dar fara stl si design patterns, sau daca cuprinde totul este la notiuni de baza
-cursul de sisteme de operare, in cel mai fericit caz se alege linux/windows si se invata chestii depasite,
nicidecum undocumented windows functions
-ideea este ca cei care aleg sa faca aplicatii pentru licenta in c++ sunt putini si majoritatea sunt programatori de interfete
(si acestea la un nivel discutabil)
Cei care nu au prins era Win32 APi + C, programarea COM(macar utilzarea lui si beneficiile sale), nu mai zic
scrierea de drivere, programarea de aplicatii video etc ce ar trebui sa studieze acum?Intrebarea este daca sunt
tehnologii pe care programatorii de c le-au invatat si acum cei care vor sa treaca la nivel avansat mai trebuie
sau nu sa le invete.Exemplu:nu cred ca Windows DNA se mai foloseste., dar intrebarea este daca conceptele
de acolo au fost folosite de microsoft penru crearea unor produse proprii.
Si ce inseamna pentru o firma un programator incepator/mediu/avansat care stie C/C++ si Visual C++?

neagu_laurentiu
Membru++
Membru++

Re: detalii c++

Post by neagu_laurentiu » 01 May 2008, 23:30

cum ar putea ajunge ei profesionisti
Nu stiu altii cum sunt dar eu nu m-am bazat pe ce ma invata scoala... ca e departe de lumea reala.
Si de ce asociezi profesionistii cu programarea MS Windows ?!

Ovidiu Cucu
Fondator
Fondator
Judet: Iaşi