O cale de a loga diverse evenimente este folosind eventlog-urile implementate in sistemul Windows.
In acestea nu se tin textele propriuzise, urmand ca acestea sa fie citite din resurse continute in fisiere dll sau exe.
Cum fac un resource-only DLL pentru acest scop?
Raspuns
Visual Studio 6.0
- Creez un proiect nou tip Win32 Dynamic-Link Library, sa-i zicem "MyMessages".
- Aleg An empty DLL project.
- Merg la Project Settings/Link si adaug optiunea /NOENTRY (No Entry Point).
- Adaug un fisier text de mesaje, de exemplu "MyMessages.mc".
- Completez fisierul .mc cu un minim de intrari. Sa zicem ca pun o categorie:
Specificatii si exemple se pot gasi in MSDN.
Code: Select all
MessageIdTypedef=WORD MessageId=0x1 SymbolicName=CATEGORY_GENERAL Language=English General . ; /* more entries go here */
- Merg la Project Settings/Pre-link Step si adaug o comanda pentru compilatorul de mesaje (MC.exe).
- Dau un build (F7). Daca totul pana aici e OK, se afiseza:
Compilatorul de mesaje a generat un fisier binar MSG00001.bin, un script de resurse MyMessages.rc si un header MyMessages.h care il voi putea folosi in alte proiecte.
Code: Select all
Compiling... MyMessages.cpp MC: Compiling MyMessages.mc Linking... MyMessages.dll - 0 error(s), 0 warning(s)
- In fereastra File View dau right-click pe proiect si adaug MyMessages.rc si MyMessages.h.
- Completez MC-ul cu mesaje, fac build etc.
Resurse