Proiect licenta

Aici puteti sta la un pahar de vorba cu ceilalti membri despre orice subiect.
Post Reply
guiman
Junior
Junior
Judet: Bucureşti

Proiect licenta

Post by guiman » 01 Jun 2010, 12:15

Salut,
Sunt student in anul 3 la automatica si am inceput sa ma gandesc la un proiect pentru licenta de anul viitor. As vrea sa fie un proiect ceva mai interesant, nu aceleasi "biblioteci online" prezentate in fiecare an :) , dar nu am asa multe idei, d'asta postez acest mesaj. Ma puteti ajuta cu ceva idei de proiecte de implementat in C?
M-am gandit si eu la cateva idei:

- Un server de baze de date.
- O aplicatie ce recupereaza fisierele sterse de pe disc.
- O aplicatie de steganografie http://en.wikipedia.org/wiki/Steganography
- Un server de mail
- O analiza a unui virus asupra unei retele ( Fac un virus pe care il transmit prin mai multe canale, dc, mail,torenti si pe urma colectez date despre modul in care a reusit sa patrunda, ce programe are instalat individul pe calculator, cat de repede a reusit sa se extinda, etc.) - ideea asta e ceva mai ciudata, nu cred ca m-ar primii vreun profesor cu o astfel de tema :)

Puteti sa veniti cu noi idei sau, chiar va rog, sa-mi criticati ideile mele :)

Multumesc

cristianamarie
Membru++
Membru++
Judet: Iaşi

Re: Proiect licenta

Post by cristianamarie » 01 Jun 2010, 14:55

guiman wrote:Salut,
Sunt student in anul 3 la automatica si am inceput sa ma gandesc la un proiect pentru licenta de anul viitor. As vrea sa fie un proiect ceva mai interesant, nu aceleasi "biblioteci online" prezentate in fiecare an :) , dar nu am asa multe idei, d'asta postez acest mesaj. Ma puteti ajuta cu ceva idei de proiecte de implementat in C?
M-am gandit si eu la cateva idei:

- Un server de baze de date.
- O aplicatie ce recupereaza fisierele sterse de pe disc.
- O aplicatie de steganografie http://en.wikipedia.org/wiki/Steganography
- Un server de mail