Beep, PlaySound :S

Acest forum este dedicat intrebarilor de Windows API, folosing C/C++
Post Reply
nmg
Junior
Junior
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2007, 07:36

Beep, PlaySound :S

Post by nmg » 28 Oct 2009, 12:01

In teorie, problema este simpla: cand user-ul tasteaza caractere care nu sunt acceptate de caseta edit, pc-ul emite un sunet de avertizare din cele standard. In practica insa ...

In MSDN am gasit doua functii:

Prima, BOOL Beep( DWORD dwFreq, /*sound frequency*/, DWORD dwDuration /* sound duration*/), desi e apelata corect si intoarce TRUE, nu 'produce' nimic in difuzoare ... Mister total.

A doua, ceva mai sofisticata, BOOL PlaySound( LPCSTR pszSound, HMODULE hmod, DWORD fdwSound ), promite multe dar ... nu compileaza. Adica, desi am urmat instructiunile MSDN-ului, incluzand <Mmsystem.h>,
Requirements
Windows NT/2000: Requires Windows NT 3.1 or later.
Windows 95/98: Requires Windows 95 or later.
Header: Declared in Mmsystem.h.
Library: Use Winmm.lib.
Unicode: Implemented as Unicode and ANSI versions on Windows NT/2000.
compilatorul meu (Visual Studio 6) refuza sa o gaseasca ...
C:\Documents and Settings\Visual Studio Projects\Proiecte - VC 6\numEdit\CurrencyEdit.cpp(51) : error C2065: 'PlaySound' : undeclared identifier
C:\Documents and Settings\Visual Studio Projects\Proiecte - VC 6\numEdit\CurrencyEdit.cpp(51) : error C2065: 'SND_SYNC' : undeclared identifier
Unde este problema ?



User avatar
Silviu Ardelean
Senior
Senior
Posts: 1175
Joined: 12 Jul 2007, 09:22
Judet: Timiş
Location: Timisoara
Contact:

Re: Beep, PlaySound :S

Post by Silviu Ardelean » 28 Oct 2009, 13:16

Adauga la proiectul tau coredll.lib.

Viorel
Microsoft MVP
Microsoft MVP
Posts: 293
Joined: 13 Jul 2007, 12:26

Re: Beep, PlaySound :S

Post by Viorel » 28 Oct 2009, 13:33

E aceeaşi eroare dacă se mută #include <mmsystem.h> în Stdafx.h?

nmg
Junior
Junior
Posts: 43
Joined: 12 Jul 2007, 07:36

Re: Beep, PlaySound :S

Post by nmg » 28 Oct 2009, 13:53

Viorel wrote:E aceeaşi eroare dacă se mută #include <mmsystem.h> în Stdafx.h?
Am rezolvat-o, mersi frumos.
Dar de ce trebuie pus in Stdafx.h si nu merge direct din fisierul cu pricina ?

Viorel
Microsoft MVP
Microsoft MVP
Posts: 293
Joined: 13 Jul 2007, 12:26

Re: Beep, PlaySound :S

Post by Viorel » 28 Oct 2009, 14:39

Ar merge şi în fişierul cu pricina dacă s-ar pune nu înainte, ci după #include "stdafx.h", pentru că altfel se ignoră. Fişierele constante (de sistem sau librărie) e mai bine de inclus în stdafx.h pentru a mări viteza de compilare.

User avatar
MrSmersh
Microsoft MVP
Microsoft MVP
Posts: 289
Joined: 20 Jul 2007, 10:18
Location: Timisoara
Contact:

Re: Beep, PlaySound :S

Post by MrSmersh » 28 Oct 2009, 15:34

Parca MessageBeep http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... S.85).aspx ar fi mai aproape de ce vrei tu. Si AFAIK mere din prima nu trebe inclus h sau lib, afara poate de windows.h (sau derivativele :biggrin: )

Post Reply