Salutare. Acum cateva luni, am scris un tutorial pentru o comunitate de gameri, in care am parcurs etapele dezvoltarii unui shooter in Unreal Engine 4. Tutorialul se axeaza in cea mai mare parte pe folosirea Blueprints, un sistem de scripting vizual folosit de engine. M-am gandit ca poate fi un start bun pentru gamerii care vor sa isi creeze propriul joc. Desigur, in caz ca unii vor sa treaca de la Blueprints la programare C++ in UE4, vor avea deja o baza. Am inteles ca API-ul este cam tot acelasi, in ambele variante.
Articolul complet a fost inclus in revista Nivelul 2: Community edition, pe care o puteti descarca de aici:
https://forum.nivelul2.ro/viewtopic.php?f=80&t=1580
Se gaseste si in threaduri pe forum:
Partea I
https://forum.nivelul2.ro/viewtopic.php?f=77&t=1290
Partea a II-a
https://forum.nivelul2.ro/viewtopic.php?f=77&t=1469
Proiectul complet se poate descarca de aici:
https://www.dropbox.com/sh/8897qnlw33ph ... ij0Ma?dl=0
Cum vi se pare initiativa ?