Definirea platformei x64 pentru proiecte VC++

Marius Bancila, 18.01.2011

Acest articol explica cum se poate adauga platforma x64 pentru proiecte VC++.

Schimbarea flexibila a informatiilor de versiuni in binare de VC++

Silviu Ardelean, 11.01.2011

Acest articol descrie o posibila abordare pentru modificarea versiunii unui proiect VC++.

Captura simpla de ecran utilizand MFC/ATL

Ovidiu Cucu, 11.01.2011

CScreenImage, o clasa pentru captura de imagini de pe ecran.

CWinAPIException

Ovidiu Cucu, 11.01.2011

O clasa de exceptii pentru tratarea generica a erorilor Windows API in MFC

Cand si de ce folosim ptr_fun, mem_fun si mem_fun_ref

zlatomir, 15.10.2010

Acest articol explica folosirea functiilor ptr_fun, mem_fun si mem_fun_ref din biblioteca standard.

T4 in Visual C++

Marius Bancila, 07.10.2010

Acest articol explica pasii necesari pentru a putea folosi fisiere template T4 in Visual C++.

Procesare concurenta in Visual C++ 2010

Mugurel Nechita, 23.09.2010

Concurrency Runtime este o noua componenta din CRT-ul inclus in Visual C++ 2010. Acest articol prezinta cateva clase si algoritmi de programare concurenta din acest runtime.

Tutorial Windows Sockets API

Nytro, 08.09.2010

Acest articol este un tutorial introductiv pentru API-ul de programare in retea cu socketuri, cu exemple in C++ si VB6.

[Update] Serializarea si versionarea obiectelor in MFC - aplicatii cu arhitectura non-Doc/View

Silviu Ardelean, 22.07.2010

Articolul explica conceptele de serializare si versionare a obiectelor in MFC si ofera o aplicatie exemplu pentru aspectele prezentate.

[Update] Serializarea si versionarea obiectelor in aplicatii bazate pe arhitectura MDI

Silviu Ardelean, 22.07.2010

Acest articol prezinta suportul pentru serializarea documentelor oferit in MFC pentru arhitectura doc/view.

Noutati in Visual Studio 2010 pentru Visual C++

Marius Bancila, 10.04.2010

Acest articol reprezinta un sumar al noutatilor din Visual Studio 2010 pentru Visual C++ cu linkuri catre resurse despre aceste subiecte si aplicatii demo.

Expresii lambda in C++

Marius Bancila, 11.01.2010

Acest articol prezinta o introducere in expresiile lambda din C++0x, implementate in compilatorul din Visual Studio 2010.

Font custom in property sheet-uri

Ovidiu Cucu, 09.01.2010

Acest articol explica cum se seteaza fonturile intr-un property sheet si prezinta clasa CCBPropertySheet, clasa derivata din CPropertySheet care rezolva problema setarii fonturilor.

Ordinea executarii constructorilor/destructorilor

zlatomir, 18.12.2009

Articol explica care este ordinea in care sunt executati constructorii si destructorii claselor in C++, si arata prin exemple de ce declararea destructorilor "virtuali" este o practica recomandata.

Dialog de fisiere modificat cu controale aditionale

Marius Bancila, 11.08.2009

Articolul explica modul in care se poate extinde dialog de fisiere comun cu noi controale.

Noutati in Visual Studio 2010 pentru programarea nativa

Marius Bancila, 15.06.2009

Acest articol prezinta noutatile pentru programare nativa oferite de Visual Studio 2010.

[Update] Determinare versiune si editie de Windows

Marius Bancila, 15.05.2009

Invatati cum puteti determina versiunea sistemului de operare Windows instalat, si cum se poate deosebi intre diversele editii. Articolul va pune la dispozitie o clasa ce poate fi folosita in orice program C++, precum si un program demonstrativ.

Particularizarea reprezentarilor folosind meniuri dinamice de tip popup si drop-down

Silviu Ardelean, 30.12.2008

Acest articol prezinta implementarea unei clase reprezentand un meniu dinamic de tip pop-up sau drop-down, care poate fi usor customizat.

Fereastra de notificari

Marius Bancila, 23.12.2008

Acest articol prezinta un set de clase care permit crearea de ferestre de notificare customizabile (in stilul notificare de email sau download) compatibile cu Visual Studio 2003 si 2005 si explica modul de folosire.

Programare defensiva: Aventuri in C++

to_be_defined, 30.09.2008

Acest articol abordeaza subiectul programarii defensive, o tehnica prin care se mareste robustetea unui program software in fata actiunilor neprevazute ale utilizatorului sau interactiunilor incorecte intre partile componente ale programului, cu scopul de a reduce defectele software, complexitatea codului si securizarea acestuia.


Mergi la articolele anterioare | urmatoare